torek, 17. december 2013

Snežaki

Pri zamrzli 
žabji mlaki
kepajo se. 
Kdo? Snežaki!

Kratke pesmice se spominjam še iz otroštva, ko sem kar naprej prebirala drobno knjižnico Vojana Tihomirja Arharja Letni časi in občudovala prikupne ilustracije neprekosljive Jelke Reichman. V zadnjih dneh sem izdelala toliko snežakov, da bi se lahko pošteno nakepali, če bi le imeli kaj snega. Prvi snežakec ima zato eno samo željo: naj sneži! ...


... da bomo vsi skupaj imeli čudovite praznike. Seveda si lahko naredimo čudovite praznike tudi brez snega, a bi kar nekaj manjkalo, kajne?

 

Hej, vesela osmerica že uživa v drobnih snežinkah in si jih želi še več! :)



Pa vi, si želite, da bi med prazniki bela odeja mehko prekrila pokrajino?

10 komentarjev:

  1. Zelo prijazni snežaki. :) Res bi bilo lušno, če bi prinesli tudi kaj snega v naše konce.. Je potem vse bolj "tapravo".

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, kako lepa in simpatična objava. S temi snežaki si me spravila v dobro voljo :)
    Čudovita zbirka zimskih junakov. Za sneg pa - če bo, bo lepo, če ne, pa se bomo potrudili, da bo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lušni snežaki s pravim sporočilom. Tudi jaz čakam na sneg:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatična objava in zelo lepi snežakeci :-) Ja, naj sneži sedaj, za praznike. Kaj nihče tam zgoraj tega ne sliši? :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. What a lovely collections of snowman cards! Love them!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštni snežaki in čudovite voščilnice :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. iiii, kako zelo so lusni tile snezaki. Krasno si jih naredila. In vsekakor si zelim beli bozic. Kot pravis, brez snega ni tistega popolnega obcutka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštkani snežakci, tkao nagajivo gledajo! Jaaa navijam za bel božič tudi jaz.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako so ljubki! Zelo so mi všeč in oblaček z napisom je tako domiseln!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...