petek, 14. februar 2014

Zapiši si v srce ...

Kako narediti voščilnico z nasmejanim medvedkom, ki bi bila namenjena odrasli osebi za rojstni dan? S tem vprašanjem sem se ubadala dober mesec, pa ni bilo nobene prave ideje. Tale Spellbindersov medvedek se mi namreč zdi idealen za voščilnice ob rojstvu, zato si nisem mogla predstavljati, kako naj ga uporabim v tem primeru.

Potem pa se je lepega dne vse postavilo na svoje mesto. Najprej sem mu hotela dati v rokice rožo (navdih: Vladka), pa ni dobro izgledalo. In ko sem bila že z mislimi ravno pri Vladki, je priplavala misel o srčkastem izzivu Ko me inspirira. To! Hitro sem izrezala srček ustrezne velikosti, rokice zapognila in medvedka dala sedet na belo omarico (Memory Box okno + naoknice), zraven postavila vazo (My Favorite Things kozarec brez peclja), manjkalo je le še cvetje in napis iz Ustvarjalne skrinje za piko na i.


Srček se tako lepo svetlika, pa se to na sliki ne vidi. Bi potrebovala kakšno lekcijo ali dve iz fotografiranja :) Vazo sem premazala z Glossy accents za bolj avtentičen izgled.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Ko me inspirira #22 (srčki)
- Izazzovi i slatkiši #27 (Jedno srce)

19 komentarjev:

  1. To mi je tako znano, da nekaj hočeš narediti, pa ne gre in ne gre, potem pa se kar naenkrat "samo" sestavi.
    In tvoja voščilnica se super postavila ;)
    Krasno si uporabila okno in dobro si se znašla s srčkom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra ideja, okna za omaro. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi sama se ubadam s tem in zanimivo, ravno danes sem našla rešitev. Očitno je rešitev v srčkih. Čudovita voščilnica, resnično se je vse postavilo na svoje mesto, vse paše od začetka, do napisa..........

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, krasna je, čudovita, sveža, cotkana. Zelo mi je všeč, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da je razmišljanje obrodilo lep sad
    voščilnica je fenomenalna
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je zanimivo, kako včasih potrebuješ samo še eno pikico navdiha, pa v trenutku vse paše skupaj :-) Zelo ljubka je tale tvoja voščilnica. Vse je na svojem mestu :-) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja i izvedba. Super si to napravila.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si uskladila, vse je res domišljeno. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Aww...this is so SWEET and ADORABLE!!! Oh so love that bear and the cabinet :) Fabulous design :0) Love it!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako fajn si skombinirala vse izreze. Sem vesela, da sem ti tako in drugače bila v inspiracijo in tale čestitka je nadvse cart.

    OdgovoriIzbriši
  11. iiijoj kako je cart :-)) Všeč so mi prav vsi izrezani elementi in ti si jih čudovito skombinirala!
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši" !

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav super si na koncu vse sestavila v krasno voščilnico, ki bi je bil vesel prav vsak.

    OdgovoriIzbriši
  13. Waw res super zgleda! Luštna. lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, še ena luštna za naš srčkast izziv na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši
  15. prekrasna je! pohvala pa še za srčkasto in ostalo kar na tem mestu.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Tako čista in tako cart. Lepa!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...